Tedd, hogy szeressem

 2010.04.02. 03:03

SZILÁGYI DOMOKOS

TEDD, HOGY SZERESSEM

Tedd, hogy szeressem magamat.
tedd, hogy az agyam, hogy a testem
ne csupán percekig szeressen,
mint eddig – mert csak így lehet
Téged is, jaj, szeretnem, szívem,
ne szélsőségesen, de híven, 
ne ily szeszélyesen, de hűn,
én csúnyácskám, én gyönyörűm,
én ósdi „keserédesem”,
kencétlenül is ékesen,
hogy világ minden éke sem
ér föl vele. Tedd, hogy a tested,
gyönyörködvén, magad szeressed,
tedd értem, magadért te tedd
kibírhatóvá ezt az életet. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirvers.blog.hu/api/trackback/id/tr841883872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása